Yulaf ile ilk tanışmam


Bugünlerde spor salonuna gidiyorum, agır şekilde vucut çalışmaya devam ederken fazla iki üç kilomuda vermek için çabalıyorum, sürekli olarak beslenme modelleri, yağ yakıcı hareketler, sporcu besinleri üzerine okurken yulafın son derece önemli bir besin olduğunu farkettim. Bu anlamda bütün yorumcular yulaflı beslenmenin ne kadar faydalarını gördüklerini anlatmışlardı. Böylece gerçekten yulafı denemek istedim.

Bu sabah DİASA isimli ucuz ürün marketten, tam eviminin karşısındaki bir kutu ETİ marka yulaf aldım, fiyati 3. küsür TL idi. 500 Grlik paketin fiyatı oldukça uygun, sonrasında kahvaltıda denemek istedim ve tadının gerçektende pek iyi olmadıgı ortadaydı.

Özellikle ilk kez yulaf yemiştim ve tadı çok çok yavandı, Süt ile karıştıgım bu yulafın nerede ise dörtte üçünü yedim kasenin, ardından birde kahvaltı ve sonrasında anladımki iş yerinde normalde ögleden son üç gibi açlıktan ölürken, midem bom boş oldugu için bu gün tam beş bucuga kadar tok tuttu. Sonrasında gerçekten tok tutan yararlı bir besin oldugunu anladım, bundan sonrada sürekli olarak yulaf ezmesi tüketmeyi düşünüyorum.